گرافیک در غرفه سازی

گرافیک در غرفه سازی

از تصاویر گرافیکی در غرفه سازی برای توصیف کالا می‌توان کمک گرفت . در حقیقت نمایش سیستم های پیچیده بدون استفاده از گرافیک تقریبا غیر ممکن است . گرافیک باید طرح روشن و واضحی داشته باشد و از فاصل.. ادامه مطلب

امکانات و تجهیزات لازم در غرفه سازی

امکانات و تجهیزات لازم در غرفه سازی

همانگونه که قبلا بیان شد  غرفه سازی و طراحی غرفه نمایشگاهی تلفیقی است از فن و هنر. لذا وسایل مورد نیاز برای این کار نیز سنخیتی فنی و هنری خواهد داشت. امکانات لازم برای طراحی و ساخت غرفه ن.. ادامه مطلب

عوامل موثر در طراحی در غرفه سازی

عوامل موثر در طراحی در غرفه سازی

چندین شاخص در طراحی غرفه نمایشگاهی و غرفه سازی نقش موثر دارند که میتوان به موارد زیر به صورت فهرست وار اشاره نمود:

- موقعیت شرکت در ارتباط با بازار و رقیبان

- ویژگی های اقلیمی و فره.. ادامه مطلب

تعریف نمایشگاه

تعریف نمایشگاه

اکسپو ( نمایشگاه ) پلی میان زیبایی‌شناسی و کارایی ، فرهنگ و سیاست ، سنت و نوآوری ، سرگرمی و دیپلماسی ، مدینه فاضله و جهان واقعیت است . پدیده ای که به مدت دو قرن در بهبود تصویر عمومی ملت ها در .. ادامه مطلب

الویت طراحی در غرفه سازی

الویت طراحی در غرفه سازی

طراحی در غرفه سازی ، حساس ترین مرحله شرکت در نمایشگاه است . میزان موفقیت در این مرحله روی موفقیت در مراحل قبلی و بعدی تاثیر می گذارد.. ادامه مطلب

غرفه نمایشگاهی چیست ؟

غرفه نمایشگاهی چیست ؟

غرفه نمایشگاهی در معنی ، ترکیبی احاطه کننده برای محل نمایش یا مکانی برای فروش کالا و ارا.. ادامه مطلب

توسعه مفهوم نمایشگاه و خدمات نمایشگاهی

توسعه مفهوم نمایشگاه و خدمات نمایشگاهی

توسعه مفهوم نمایشگاه با شناسایی حوزه های زیر مرتبط است:

گروه های محصول و مضامین جانبی مرتبط برای جذب غرفه داران و بازدیدکنندگان و تمایز نمایشگاه ب.. ادامه مطلب

نمایشگاه و خدمات نمایشگاهی از دید ذی نفعان

نمایشگاه و خدمات نمایشگاهی از دید ذی نفعان

نمایشگاه ابزار ارتباطی یکپارچه است که بازاریابی، تبلیغاتی، روابط عمومی و سایر ابزارها را با هم ترکیب می کند.گرچه منطقی تر آن است که مفهوم نمایشگاه را از نظر منافع&n.. ادامه مطلب

تحلیل و تعریف موضوع نمایشگاه جهت ارایه خدمات نمایشگاهی

تحلیل و تعریف موضوع نمایشگاه جهت ارایه خدمات نمایشگاهی

راه های بسیاری برای یافتن یک موضوع برای برگزاری نمایشگاه جدید وجود دارد. آسان ترین راه، خارج کردن بخشی از نمایشگاه و تبدیل آن به یک رویداد مستقل است. گزینه دیگر مشورت با یک انجمن بازرگانی.. ادامه مطلب

خدمات نمایشگاهی در فضاهای نمایشگاهی

خدمات نمایشگاهی در فضاهای نمایشگاهی

در خصوص فضاهای نمایشگاهی به نظر می رسد در ابتدا باید دو مفهوم «فضا» و «نمایش» تعریف شوند. تعریف فضا امری نسبی و در جوامع مختلف متفاوت است. طبق فرهنگ لغت آکسفورد تع.. ادامه مطلب

مسایل ایمنی در خدمات نمایشگاهی

مسایل ایمنی در خدمات نمایشگاهی

عموما به علل مختلف در زمان برگزاری، تا حدود زیادی نمایشگاه ها با ازدحام جمعیت مواجه می شوند و از سویی نیز وجه غالب مواد مصرف شده برای برپایی نمایشگاه ها و غرفه نمایشگاهی اشتغال زا هستند. .. ادامه مطلب

خدمات نمایشگاهی طراحی مکان های نمایشگاهی

خدمات نمایشگاهی طراحی مکان های نمایشگاهی

فضای نمایشگاه: فضای یک نمایشگاه باید به دست متخصصان مجرب طراحی شده باشد. این فضاها شامل فضای باز و محوطه نمایشگاه ئ فضای ساختمانی و بسته می باشد. فضاهای باز باید دارای محوطه سازی های زیبا و دعوت کن.. ادامه مطلب

تاریخچه خدمات نمایشگاهی در ایران

تاریخچه خدمات نمایشگاهی در ایران

در ایران نمایشگاهها با رویکرد جدید سابقه ای کمتر از 50سال دارند(تصویب قانون تشکیل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی در سال 1343 و برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی آسیایی در سال 1348 با مشارکت 33 ک.. ادامه مطلب

خدمات نمایشگاهی تجاری

خدمات نمایشگاهی تجاری

غالبا کالاها و خدمات کارخانه ها را ارایه می کنند این نمایشگاه ها مخاطبان خاصی از مشتریان و رقبای صنعتی را مد نظر دارند. ممکن است هدف از این نمایشگاه ها جلب عموم مردم باشد ولی هدف اغلب آن .. ادامه مطلب

اهداف مهم در طراحی و ساخت فضاهای نمایشگاهی

اهداف مهم در طراحی و ساخت فضاهای نمایشگاهی

اهداف عمده و پایه ای در طراحی فضاهای نمایشگاهی را می توان به صورت زیر بیان نمود:

نوآوری در مواد و مصالح ساخت، کاهش ماده ی ساختمانی و افزایش فضا با شیوه های مدرن و خلق آینده این فضاها ه.. ادامه مطلب

تعریف خدمات نمایشگاهی تخصصی

تعریف خدمات نمایشگاهی تخصصی

نمایشگاه های تخصصی نیز همانند نمایشگاه های تجاری برای نمایش کالاهای تولیدی کارخانه طراحی می شوند. معمولا این نمایشگاه ها برای بازدید عموم نیستند، مگر اینکه عملکردشان همانند بازارهایی همچو.. ادامه مطلب

فهرست کنترل نمایشگاه و غرفه نمایشگاهی

فهرست کنترل نمایشگاه و غرفه نمایشگاهی

فهرست کنترل نمایشگاه و غرفه نمایشگاهی شامل مواردی بسیار مهم در مدیریت از ابتدای حضور تا بهره گیری از نتایج نمایشگاه می باشد که در ذیل به تعریف فهرستی این موارد می پردازیم 

ادامه مطلب

اقدامات بعد از استفاده از غرفه نمایشگاهی

اقدامات بعد از استفاده از غرفه نمایشگاهی

با هدف حفظ مشتریان فعلی و وفادار نگه داشتن آنان تا نمایشگاه بعدی داشتن ارتباط با شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان حتی پس از پایان نمایشگاه ضروری است.

.. ادامه مطلب

اقدامات حین استفاده از غرفه نمایشگاهی

اقدامات حین استفاده از غرفه نمایشگاهی

محاسبه تعداد بازدیدکنندگان از غرفه نمایشگاهی مورد نظر اطلاعات بسیار باارزشی است. علاوه بر این برای دسترسی به اطلاعات دقیق تر درباره بازدیدگان و حوزه های مورد علاقه و خواسته های آن ها .. ادامه مطلب

اقدامات قبل از حضور در غرفه نمایشگاهی

اقدامات قبل از حضور در غرفه نمایشگاهی

برنامه شرکت در نمایشگاه ماه ها قبل از شروع نمایشگاه آغاز و به ماه ها پس از آن ختم میشود و به سه بخش عمده تقسیم می شود:

اقدامات قبل از نمایشگاه (مق.. ادامه مطلب

  ¬ لطفا زمینه های فعالیت خود را از لیست زیر انتخاب نمایید و گزینه بروزرسانی را کلیک نمایید.

  ¬ زمینه های فعالیت شما:





       ویرایش زمینه های فعالیت:

    در حال بارگزاری لیست زمینه های فعالیت ...

      ¬ تغییر تصویر پروفایل:

      ¬ تصویر خود را در فرمت jpg,png,gif ابعاد (180×180) انتخاب و سپس بر روی گزینه بروزرسانی کلیک نمایید.

      ¬ تغییر تصویر کاور:

      ¬ تصویر خود را در فرمت jpg,png,gif ابعاد (200×900) انتخاب و سپس بر روی گزینه بروزرسانی کلیک نمایید.