غرفه نمایشگاهی

غرفه نمایشگاهی چیست ؟

غرفه نمایشگاهی چیست ؟

غرفه نمایشگاهی در معنی ، ترکیبی احاطه کننده برای محل نمایش یا مکانی برای فروش کالا و ارا.. ادامه مطلب

فهرست کنترل نمایشگاه و غرفه نمایشگاهی

فهرست کنترل نمایشگاه و غرفه نمایشگاهی

فهرست کنترل نمایشگاه و غرفه نمایشگاهی شامل مواردی بسیار مهم در مدیریت از ابتدای حضور تا بهره گیری از نتایج نمایشگاه می باشد که در ذیل به تعریف فهرستی این موارد می پردازیم 

ادامه مطلب

اقدامات بعد از استفاده از غرفه نمایشگاهی

اقدامات بعد از استفاده از غرفه نمایشگاهی

با هدف حفظ مشتریان فعلی و وفادار نگه داشتن آنان تا نمایشگاه بعدی داشتن ارتباط با شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان حتی پس از پایان نمایشگاه ضروری است.

.. ادامه مطلب

اقدامات حین استفاده از غرفه نمایشگاهی

اقدامات حین استفاده از غرفه نمایشگاهی

محاسبه تعداد بازدیدکنندگان از غرفه نمایشگاهی مورد نظر اطلاعات بسیار باارزشی است. علاوه بر این برای دسترسی به اطلاعات دقیق تر درباره بازدیدگان و حوزه های مورد علاقه و خواسته های آن ها .. ادامه مطلب

اقدامات قبل از حضور در غرفه نمایشگاهی

اقدامات قبل از حضور در غرفه نمایشگاهی

برنامه شرکت در نمایشگاه ماه ها قبل از شروع نمایشگاه آغاز و به ماه ها پس از آن ختم میشود و به سه بخش عمده تقسیم می شود:

اقدامات قبل از نمایشگاه (مق.. ادامه مطلب

مدیریت کامل بر غرفه نمایشگاهی

مدیریت کامل بر غرفه نمایشگاهی

بدیهی است که در نمایشگاه ارتباط موثر و اطلاع رسانی موفق حرف اول را می زند. بنابراین مسئولان غرفه ها باید به شیوه ای عمل کنند که زمینه برقراری ارتباط موثر با مخاطب را در خود تقویت و توسعه .. ادامه مطلب

نکات طلایی در طراحی غرفه نمایشگاهی

نکات طلایی در طراحی غرفه نمایشگاهی

در طراحی یک غرفه نمایشگاهی رعایت نکات کلیدی زیر ضروری است که می تواند نتایج بسیار مفیدی را ایجاد نماید 

ادامه مطلب

بسته بندی و حمل کالا به غرفه نمایشگاهی

بسته بندی و حمل کالا به غرفه نمایشگاهی

هدف از حضور در نمایشگاه کسب موفقیت و ایجاد موقعیت های جدید است. نمایشگاهی با موفقیت همراه است که تمام جوانب آن و انجام هر یک از مراحل آن به خوبی در نظر گرفته شده و رعایت شودادامه مطلب

اندازه های مختلف در طراحی غرفه نمایشگاهی

 اندازه های مختلف در طراحی غرفه نمایشگاهی

غرفه نمایشگاهی به طور یکسان شاخته نمی شوند. غرفه ها در اندازه های متفاوت از رومیزی تا جزیره ای ساخته می شوند و هر کدام اثری متفاوت روی بازدید کننده دارند و به روش های طراحی متفاوتی برای ب.. ادامه مطلب

دسته بندی بازدیدکنندگان غرفه نمایشگاهی

دسته بندی بازدیدکنندگان غرفه نمایشگاهی

انواع بازدید کنندگان غرفه نمایشگاهی براساس فاکتور های زیر دسته بندی شده است که در ادامه به توضیح کامل موارد می پردازیم 

ادامه مطلب

انواع غرفه داران غرفه نمایشگاهی

انواع غرفه داران غرفه نمایشگاهی

غرفه داران غرفه نمایشگاهی تحلیل گروه های غرفه دار، نشان می دهد که روش ها، اهداف و الویت های متفاوتی وجود دارند که انواع غرفه داران مختلف را مشخص میکند:

ادامه مطلب

تعیین اندازه غرفه نمایشگاهی

تعیین اندازه غرفه نمایشگاهی

تعیین اندازه غرفه نمایشگاهی براساس ذوق و سلیقه نیست و صرف بزرگی غرفه نمایشگاهی به اعتبار شرکت نمی افزاید و کوچک بودن نیز ممکن است نتواند اهداف شرکت را محقق نماید، لذا برای تعیین اندازه مو.. ادامه مطلب

تقسیم بندی فضای غرفه نمایشگاهی

تقسیم بندی فضای غرفه نمایشگاهی

برای حداکثر بهره برداری از فضای غرفه نمایشگاهی لازم است غرفه بر اساس نیازها و محدودیت ها با نقشه دقیق و حساب شده ای تقسیم بندی شود.چگونگی تقسم بندی غرفه نمایشگاهی م.. ادامه مطلب

گروه های هدف در غرفه نمایشگاهی

گروه های هدف در غرفه نمایشگاهی

از آنجا که نمایشگاه فرصت هایی را برای مشاهده، ارزیابی، تصمیم گیری و انتخاب محصولات برتربرای گروه هدف فر.. ادامه مطلب

مفهوم غرفه نمایشگاهی

مفهوم غرفه نمایشگاهی

امروزه مديران شركت و بازاريابان براي مطرح كردن كالاها و خدمات خود از ابزار مختلفي استفاده مي كنند.از جمله روش هاي تبليغاتي حضور در نمايشگاه هاي داخلي و بين المللي است.ادامه مطلب

ارتباط صحیح با مخاطبین غرفه نمایشگاهی

ارتباط صحیح با مخاطبین غرفه نمایشگاهی

جهت ارتباطی صحیح با بازدیدکنندگان نمایشگاه در غرفه نمایشگاهی ، هیچ گاه سریع سراغ اصل مطلب یعنی فروش خدمات و کالا نرویم ، به بازدید کننده فرصت بازدید از غرفه نمایشگاهی را بدهید ، و سعی کنید در ابتدا.. ادامه مطلب

معرفی خود در غرفه نمایشگاهی

معرفی خود در غرفه نمایشگاهی

جهت معرفی خدمات و کالا خود در نمایشگاه ، ضمن استفاده از بروشور و کاتالوگ نمایشگاهی ، برچسب ها و استیکر ها از برند ، و محصولات خود قدرت مدیا را دست کم نگیرید استفاده از وسایل سمعی و بصری ، در زمان ک.. ادامه مطلب

چگونگی جذب مخاطب در غرفه نمایشگاهی

چگونگی جذب مخاطب در غرفه نمایشگاهی

عوامل متعددی در جذب مخاطب به یک غرفه نمایشگاهی موثر می باشد از قبیل ، طراحی غرفه نمایشگاهی ، شکیل بودن و نوع ساخت غرفه نمایشگاهی ، نوع خدمات و محصولات مورد ارایه ، محل و جانمایی غرفه نمایشگاهی.. ادامه مطلب

بررسی ایده غرفه نمایشگاهی RAUMILABOR

بررسی ایده غرفه نمایشگاهی RAUMILABOR

محصولاتی با تولید محدود یا محصولات سفارشی پیشنهادی برای هتلداری و رستوران دارات یک فرصت استثنائی برای شخصی سازی کارشان می باشد. درون مایه ی اصلی پروژه راملابر "لابراتوری فضا" به صورت تجرب.. ادامه مطلب

بررسی ایده غرفه نمایشگاهی تجاری ANDTRADITION

بررسی ایده غرفه نمایشگاهی تجاری ANDTRADITION

این غرفه نمایشگاهی برای andtradition در نمایشگاه مبلمان  استکهلم 2010 طراحی شده است. که بطور کامل از سیستم قفسه های فلزی نورم بلاکس که توسط نورم طراح.. ادامه مطلب

  ¬ لطفا زمینه های فعالیت خود را از لیست زیر انتخاب نمایید و گزینه بروزرسانی را کلیک نمایید.

  ¬ زمینه های فعالیت شما:





       ویرایش زمینه های فعالیت:

    در حال بارگزاری لیست زمینه های فعالیت ...

      ¬ تغییر تصویر پروفایل:

      ¬ تصویر خود را در فرمت jpg,png,gif ابعاد (180×180) انتخاب و سپس بر روی گزینه بروزرسانی کلیک نمایید.

      ¬ تغییر تصویر کاور:

      ¬ تصویر خود را در فرمت jpg,png,gif ابعاد (200×900) انتخاب و سپس بر روی گزینه بروزرسانی کلیک نمایید.