دسته بندی بازدیدکنندگان غرفه نمایشگاهی

انواع بازدید کنندگان غرفه نمایشگاهی براساس فاکتور های زیر دسته بندی شده است که در ادامه به توضیح کامل موارد می پردازیم 

بازدیدکنندگان مشتاق

-نمایشگاه را برای اهداف توسعه در بازار یک منبع مهم اطلاعاتی می دانند.

-بسیار اجتماعی هستند و از نمایشگاه برای شبکه سازی جدی استفاده می کنند.

-با داشتن برنامه ریزی مناسب از نمایشگاه های متعددی در سال بازدید می کنند.

-تمایل دارند طی بازدید از نمایشگاه و غرفه نمایشگاهی به اهدافشان برشند و معامله، خرید یا فروش را به انجام برسانند.

بازدیدکنندگان تخصصی

-مکان های قابل بازدید را از قبل شناسایی و برای بازدید آن برنامه ریزی می کنند.

-به دقت محصولات و خدمات عرضه شده در نمایشگاه را بررسی و مورد بازبینی قرار می دهند.

-مستقیما در نمایشگاه معامله نمی کنند.

بازدیدکنندگان مصلحت گرا

-بسیار انفعالی هستند و به ندرت بیش از یک روز برای بازدید از نمایشگاه وقت می گذراند وبه دیگر منابع اطلاعاتی رو می آورند.

-هیچ هدف خاصی مانند خرید یا انجام معامله از نمایشگاه ندارند.

پرسه زنان نمایشگاه

-نمایشگاه را همانند دیگر مکان های دیدنی تلقی کرده و صرفا برای مشاهده به نمایشگاه می آیند.

-با سوالات بی مورد وقت غرفه داران را تلف می کنند.

-هدف شان دریافت هدیه و کالاهای تبلیغاتی است.

 

 

غرفه سازی

 

  ¬ لطفا زمینه های فعالیت خود را از لیست زیر انتخاب نمایید و گزینه بروزرسانی را کلیک نمایید.

  ¬ زمینه های فعالیت شما:





       ویرایش زمینه های فعالیت:

    در حال بارگزاری لیست زمینه های فعالیت ...

      ¬ تغییر تصویر پروفایل:

      ¬ تصویر خود را در فرمت jpg,png,gif ابعاد (180×180) انتخاب و سپس بر روی گزینه بروزرسانی کلیک نمایید.

      ¬ تغییر تصویر کاور:

      ¬ تصویر خود را در فرمت jpg,png,gif ابعاد (200×900) انتخاب و سپس بر روی گزینه بروزرسانی کلیک نمایید.